2012. október 7., vasárnap

kakaós ostorkakács






Ismét egy kalács, de most csak azért, hogy a reggelihez ne a boltból keljen hozni, mivel egy kis tejeskávéra éheztem. Az pedig csak kaláccsal a tökéletes. 



A kalács tésztája az ugyan úgy készül, mint a rózsakalácsnál leírtam, viszont most másként formáztam. 
Vékonyra nyújtottam,olvasztott vajjal megkentem, kakaós porcukorral megszórtam, feltekertem, hosszában kettévágtam, összetekertem, koszorút fontam belőle, és 30 perc alatt megsütöttem, a 180 fokra melegített sütőben. Miután megsült cukorsziruppal átfényeztem, és a tejeskávé mellé megettem egy szeletet belőle reggelire.









2 megjegyzés:

Unknown írta...

szép és biztosan finom (piękne i na pewno smaczne)

Zsóka írta...


Dziękuję, naprawdę bardzo dobry.
Köszönöm, valóban nagyon finom volt.
Zsóka

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...