2012. június 1., péntek

Cukkini chips



Közeledik a cukkini szezon. A piacon egyre olcsóbb, és egyre szebb darabokat tudunk venni. 
Én nagyon szeretem, és hamarosan a kertem is tele lesz velük. Minden félét vetettem, kereket, zöldet csíkosat, sárgát. 
Addig is készülök, és néha egy pár kemény húsú cukkinival meglepem magunkat, amiből nagyszerű rágcsálni valót lehet készíteni. 

hozzávalók

1/4 csésze zsemlemorzsa
1/4 csésze frissen reszelt parmezán sajt
1/4 teáskanál só
1/4 teáskanál fokhagyma por
1/8 teáskanál frissen őrölt fekete bors
2 evőkanál zsírszegény tej
2 1/2 csésze cukkini vékonyra szeletelve
olaj

elkészítés

Melegítsük elő a sütőt 210 C°. 

A száraz anyagokat keverjük össze egy mélyebb tálban. A tejet tegyük egy lapos tálba. Mártsuk a cukkini szeleteket a tejbe, és a fűszeres morzsába. rakjuk egy olajjal kikent tűzálló tálba a tetejét is kevés olajjal meglocsolgatjuk, legjobb az olaj spray, süssük 210  C°-on 30 percig, vagy amíg megbarnul és ropogós lesz. Azonnal tálaljuk.
Ropogós, és finom sokkal egészségesebb, mint a burgonya chips





Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...