2013. december 24., kedd

Boldog Karácsonyt!


 Reggel a bejgli bekerült a sütőbe, és mikor kivettem ez a látvány fogadott. 

Hiába sok év tapasztalata, könnyen előfordul bárkivel, hogy egy kireped, de hogy ennyire, ilyet még nem tapasztaltam.




Mindent leszámítva, tökéletes az íze, és különben is, ennél jobb bejglit még nem ettem. A recept itt található






A mákos tökéletesen sikerült, a diósnak meg nagyon jól áll a repedés






Ezt a kis pecsétnyomót még a nyáron vettem, egy csomagos licittel a vaterán. Sokáig nem tudtam mire való, míg fel lettem világosítva. Kekszet vagy más süteményt lehet vele mintázni. Mit szóltok milyen szerencse






Mézes mindig jöhet, és ez a recept gyors, és könnyű, ráadásul már frissen is puha. A receptet itt találjátok





Egy nagy tállal sütöttem, a többit betettem a hűtőbe, majd ha ez már nagyon fogytán lesz akkor sütőm meg 




A Szenteste mint mindig halászlé kerül az asztalra




Természetesen a mákos guba sem maradhat el







Boldog Karácsonyt Mindenkinek!





2 megjegyzés:

annalíz írta...

Nekem is mindig megreped. Édesanyám szerint a jóságtól...

Zsóka írta...

Valószínű, mert nagyon finom tud lenni.

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...