2014. január 28., kedd

Túrós bukta másként (frissítve)




Szeretjük a kelt tésztát, a túrós buktát pedig nagyon. Sokat kínlódtam, mert mindig kinyíltak a buktáim, mígnem egyik orosz oldalon láttam egy formázási módot, és azóta így készítem. Ez a mostani bukta, vagy volt aki túrós fészeknek nevezi, míg más rózsabuktának hívja, a régi recept alapján készült. 

A recept itt található

























És mivel nem kevés tésztát dagasztottam, jutott némi kakaós csiga készítésére is.















Mivel a tyúkok igen kevés tojással ajándékoznak meg mostanság, így a tetejét tojás helyett, cukorsziruppal kentem meg, miután megsültek, és még jó forróak voltak. Attól még ropogósabb lett a teteje, és nagyon szép fényes.





Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...