2013. január 14., hétfő

Paradicsomos sült csirkecomb spagettivel




A csirkecomb paradicsomban sütve fergeteges ízt hoz létre. Jó körmönfontan fogalmazott mondat. Arról van szó, hogy halvány fogalmam sem volt mit is készítsek ebédre. Szétnéztem, és úgy döntöttem, lesz ami lesz paradicsomban fogom a csirkecombokat kisütni. Csirkecomb van a hűtőben, paradicsomlét még a nyáron csináltam, pesto van a kamrában, olasz fűszerkeverék pillanatok alatt összeállítható. Én leginkább rozmaring, kakukkfű, paprika, rózsabors, borsikafű, bazsalikom és tárkony fűszerek keverékét használom, de lehet készen is vásárolni.



Hozzávalók
4 db csirkecomb
1 evőkanál olasz fűszerkeverék
500 ml paradicsomlé
2-3 gerezd fokhagyma
só, bors
1-2 evőkanál zöld pesto
400 g spagetti

A csirkecombokat megszórtam az olasz fűszerkeverékkel, és sóval. Egy fél óra pihenés után olajozott tepsibe tettem, és felöntöttem a paradicsomlével, amiben elkevertem sót, borsot, és a zúzott fokhagymát. Alufóliával befedtem, és 200 fokos sütőben sütöttem 30 percig. Ezután levettem a fóliát és pirosra sütöttem a húst. Akkorra a paradicsom is mártás sűrűségű lett. Közben bő, sós vízben megfőztem a spagettit, amit 2 evőkanál zöld pesto-val összekevertem.
A spagettit a paradicsommártással meglocsoltam, és a sült hússal tálaltam. 
Amellett, hogy nagyon finom, nagyon egyszerű, gyorsan elkészíthető is.




Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...