2009. június 13., szombat

Meggydzsem







Vettem 3 kg meggyet, 2 kg cukrot, és 3 zselésítőt.

A meggyet kimagoztam, hozzáadtam a cukrot a zselésítőt, botmixerel összetörtem, feltettem főni.
közben 10 db 3 dl-es üveget tisztára mostam, persze gyakorlatilag csak öblíteni kellett az üvegeket, mivel tisztán szoktam eltenni.
Azután forró vízzel csirátlanítottam.





3 percig forrni hagytam a dzsemet, majd üvegekbe töltöttem, fejjel lefele fordítva kb. 5-6 percig pihentettem, azután betettem a kamrába. Sokkal finomabb mint akármelyik bolti lekvár, és vásárlással együtt nem töltöttem vele 3 óránál többet.

Szerintetek nem ez a legolcsóbb megoldás?







Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...