2009. szeptember 10., csütörtök

Megint csak füge





Fantasztikus felfedezést tettem, isteni fügeborecetem lesz kb. két-három héten belül. Mint már említettem füge nagyhatalom lettem az idén nyáron.

Amellett, hogy a környezetemben mindenkit fügével kényeztettem, egy csomó füge lekvárt is tettem el.
A minap a füge chutney valami csodás lett, ezzel a chutney kedvelők táborát bővítem.
Három üveggel a hűtőt terheltem, mivel ott tovább eláll. Kitűnő lesz a kacsasülthöz, libamájhoz, meg csak úgy, vajas kenyérhez.

A fügebor készítés is a végéhez közeledik, valószínű, hogy a forrás a héten befejeződik, persze nem kereskedelmi mennyiségről van itt szó, csak az a pár literke, ami mondjuk elfogy jövő nyár végéig, persze nem napi rendszerességgel fogyasztva, csak kuriózumként.
Szerintem kitűnő desszertbor, talán az aszú félékhez hasonlítanám, szóval a lefejtés már a párom feladata.









Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...