2015. július 28., kedd

Mikróban szárított fűszernövények







Tegnap egy főzős csoportban egyik kedves csoporttag bemutatta, milyen szép szárított fűszereket készít mikróban. Viszont a trükköt még nem árulta el. Én viszont nem tudok várni, mindent akarok mielőbb tudni. Ez olyan mánia nálam.
A lényeg, ma szedtem némi lila és zöld bazsalikomot, és kipróbáltam. 

Azt sejtettem, hogy papírtörlőt használjak, viszont nem tudtam, hogy hogyan.
Csak alá, vagy csak fölé, vagy esetleg alá is felé is, és mennyi ideig legyen bent.
Kipróbálta így is úgy is. 10 perc kísérletezés után tutira sikerült. Szép szín, kellemes illat.

A trükk pedig a következő: A bazsalikom leveleket megmossuk, megszárítjuk,levelekre szedjük, két papírtörlő közé tesszük, és egy percre 800 W-on megszárítjuk. A kész fűszernövényt aprítjuk, vagy összemorzsoljuk.
Légmentesen záródó edényben tartjuk felhasználásig.





Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...