2010. április 26., hétfő

Krumpliskenyér


Még nem vagyok elég gyakorlott ahhoz, hogy sütőben süssem a kenyeremet, de szerintem a gépi sütést már-már professzionális módon művelem. A hétvégén krumplis kenyeret sütöttem, ami tökéletesre sikerült, mint a mellékelt képek is bizonyítják, ropogós héj, isteni illat, és fantasztikus bél.
Hozzávalók:


3 dl víz
2 tk só
1 C vitamin összetörve, vagy egy csipet aszkorbinsav
1 ek olaj
50 dkg kenyérliszt
1 db héjában főtt burgonya reszelve
1 tk cukor
1,8 dkg élesztő
15-20 dkg kovász

Ebben a sorrendben a gépbe rakom, és alapprogramon megsütöm.
Annál jobb, mint mikor a saját sütésű kenyeret eszed szerintem nincs is.









Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...