2009. november 2., hétfő

Kukorica felfújt




Kukorica felfújt



Finomániánál itt találtam a következő nagyon ízletes felfújt receptet, amit ma végre elkészítettem. Talán nekem nem sikerült annyira tökéletes állagúra, de az íze isteni, mint minden recept eddig amit Tőle vettem kölcsön . Szerintem bátran látogasson hozzá mindenki aki jót akar enni.

A recept az övé de a képek az enyémek, és igazán finomra sikerült


Hozzávalók:

0.15 kg kukoricadara

0.14 kg cukor
1 db vanília
1 db citrom
7 db tojás
0.7 l tej
csipet só

0.1 kg vaj

A darát vaníliával megfőzzük tejbegríz állagúra. Hozzákeverjük a vajat. A tojásokat szétválasztjuk, a sárgákat habosra keverjük a cukorral. Hozzáadjuk a megfőzött darát ízesítjük reszelt citrom héjával, levével. Tojáshabbal lazítjuk, 160 fokon sütjük 30 percig.













Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...