2009. július 21., kedd

Második nap



Reggel a súlyom: 81,5 kg

Az éjszaka, kb. kétszer arra ébredtem, hogy éhes vagyok, de vissza tudtam aludni, minden különösebb nehézség nélkül.

A reggeli algás ribizlikrémleves mandulaforgáccsal, igazán jó ízű volt. Kicsit talán hasonlított a görög gyümölcslevesre, gondolom hidegen lett készítve, talán azért. A délelőttöm kellemesen, éhségérzet nélkül telt el.

Délben kicsit sok volt megint számomra az adag. Persze ez azért is van, mert kisfogyasztású ember lévén kevesebb is elég. Megjegyzem és minden féle ételből csak egyszer szoktam szedni. Apukámtól örököltem biztos ezt, mert nem is nagyon szeretek kétszer egymás után ugyanazt enni. Talán nálam ezért is nem működne a 90 napos diéta.

Szóval ennyi kitérő után a déli menű a következő: Csípős algás babpüré, lenmagolajos pároltkarfiollal. Egy kicsit fura az ízvilág de meg lehet szokni. A jó cél érdekében mindent.

A vacsora hideg petrezselymes, algás zöldborsókrémleves. Ha csak egy kicsit is hasonlit ahhoz ahogyan én készítem, akkor ez megint ízleni fog nekem. Én egy kanál olajon (a repceolajat szeretem legjobban) szintén egy kanál kristálycukrot és egy kisfej vöröshagymát megdinsztelek, beleteszem a zöldborsót, felöntöm annyi vízzel, hogy ellepje, pici sóval puhára főzöm összeturmixolom, felöntöm tejjel, amihez kicsi keményítőt keverek, felforralom, megszórom egy csokor apróra vágott petrezselyemzölddel, és tálalom. Igen könnyü elkészíteni, és pillanatok alatt el is fogy.

Remélem kicsit hasonlít majd a vacsorám hozzá.

Ma este a kényeztetés egy finom mézes, olajos sós zuhany lesz. Az egész testet át kell dörzsölni 3 kanál tengerisó, 2 kanál folyákony méz, és 1 kanál jó minőségű oliva olaj keverékével, majd lemosni. Tisztít és táplál. Próbáljátok ki az érzés, szinte leírhatatlan, szinte felér a kedvenc ételünk nagy adagjának bemajszolásával.


Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...